Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Hurte, když už tak HolT, nikoliv hold. To je úplně jiné slovo.

0 0
možnosti
PK

Popravdě řečeno já rádu pro soccer nemám, bo jsem ho právě pro to co popisujete a další, řekněme vnitřní machinace a i když jsem ho jako dorostenec hrával, raději před dlouhou dobou opustil. Nechápal jsem podstatu Amerického fotbalu, a dokonce jsem jim jako mnoho nynějších lidiček pohrdal,zlomilo se to až ve Státech, kde jsem začal fandit Eagles. A hned první zápas byl pro mě šok,bo jsem seděl vedle fandu z Texasu. Eagles a Cowboys je paralela ke Slávii a Spartě, takže jsem měl půlky stažený v očekávání na silnou reakci.Nepřišla,během zápasu fandové poznali,že nejsem z jejich tábora ale kupodiva ani vulgarity ani násilí nebylo a to je známo,že se obě strany silně nenávidí. No bylo by to dlouhý povídání, prostě ten , kdo nechce do basy a to hned a chce chodit na fotbal,tak se chová normálně....i když jeho týmu skore někdy nepřeje...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 510x
Čech tělem i duší

Seznam rubrik