Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před více jak 20 roky jsem si dal na Václaváku kafe za 50 Kč, jinde tehdy stálo okolo 10 Kč. Od té doby jsem si v centru Prahy nekoupil nic.

0 0
možnosti

Holt - snad byste nechtěl slevu zadarmo! :-) :-) My byli v Praze minulý týden. Na rozdíl od vás jsme v jiném, nově otevřeném muzeu nad koněm neplatili nic a půlhodinová fronta nestála za řeč, protože jsme si pro tuto příležitost vzali do bočnice pleskačku té letošní a ta se mimořádně povedla. Alevelice "za řeč" snad ani nestála ta samotná prohlídka. Opravená hala je tedy pěkná, ale nechat lidi nahlížet do tzv. Pantheonu jen ode dveří, se mi zdálo poněkud přitažené za vlasy. No a samotná výstava 100 let Československa mi z mého pohledu připadala lehce chaotická. A tak fakt netuším, za co budou pánové v NM od nového roku vybírat vstupné.

Jinak v tom překvapení na Staromáku nejste sám. Já si dal loni na zahrádce u Orloje pivo. Čtyřdecovka Krušovic za stopade bez dvou korun bylo dost i na mne. Čekal jsem tak stovku a za ten čas, co jsem jim tam zabíral místo na poloprázdné zahrádce jsem s tím byl i smířený... no budiž.

Teď si tedy vždy raději zjistím ceny předem.

My si dali Plzeň z tanku U Pinkasů za pětapade a jejich gulášek i s knedlíčky za dvě stovky, což je úplně v poho. Mohu jen doporučit. Bez slevového kupónu...;-)

0 0
možnosti

No Praha a její centrum je již jen pro zámožnější klientelu, to jsem jako rodilec stačil pochopit již dávno, kam se na to hrabe letištní občerstvení;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Vy jste jeste po skoro triceti letech nepochoopil co je to ten kapitaismus bez privlastku.?;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to fest a přestřelené, to ano, ale nechápu, proč jste se na ceny nepodíval předem. Příjde mi malinko zbytečné o tom nyní psát blog.

1 0
možnosti

Proč se nepodělit? Je to fakt síla a náhodný čtenář si, stejně jako autor blogu, příště ten nápojový lístek určitě raději přečte. My si dali minulý týden v kavárně Slavia jejich specielní kafe a čokoládu (s absintem a se šlehačkou) a nestálo ani stovku. Přiznám se, že se občas pohybuju v zahraničí a ani na náměstí v Miláně či Římě jsem takovéto ceny neplatil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 510x
Čech tělem i duší

Seznam rubrik