Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P40a85v81e49l 79P19u65š

1. 9. 2015 16:23

Dnes by ale ten pohlavek zasloužili hlavně rodiče pokud oni nedají základ a podporu ,učitel už nezmůže nic.Nezbývá mu  než jen nějak ty žáky zaujmout a naučit alespoň něco, trest už se mine účinkem.

2 0
možnosti
SN

:-)......V jádru souhlas ! Jsem předválečný ročník a vzpomenu jednu příhodu. V r. 1945 před koncem školního roku jsme se sešli 4 prváci, já jsem přinesl cigarety,(otec nekouřil, ale měl je doma pro hosty, protože to byla vzácnost), a dělali jsme první pokusy kouření. Přistihl nás majitel skladu prken, za kterými jsem se oddávali prvním zkušenostem z kouření a druhý den ve škole bylo tóčo. Dodám byla to jednotřídka na vesnici, učitel učil současně 5 ročníků. Postavil si nás do kruhu a měli jsme přiznat, kdo přinesl kuřácké potřeby! A chodil dokola a mydlil nás bez milosti. Žádný nezradil. Nakonec toho nechal, doma už nás netrestali, protože jsme měli zadky modré! Přežili by to dnešní prváci a učitel také? Byla jiná doba, na mně to psychické následky nezanechalo, jsem do jisté míry za tvrdší výchovu vděčný. Ještě v devítce na měšťance, při prohřešku,  někteří učitelé fackami nešetřili. A dovedli přitlačit. Proto....ať je právo zdrávo! Jak praví náš zpívající právník!   !!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Popravdě řečeno si myslím, že trestat ve škole fyzicky...je už zbytečné a nic neřešící ...

Něco jiného je picnout předškolákovi jednu přes zadek v době, kdy to ještě může mít výchovný efekt a něco jiného je i to proslulé tahání za pejzy či ucho... pro mne spíše důkaz toho, že si učitel neumí poradit jinak :)

1 0
možnosti
Foto

Plný souhlas. Práva dětí odsud až sem a dost. To myslím bez tělesných trestů ale s důstojností učitelského povolání. A ještě na středních i na vysokých školách se popřává sluchu studentů často více (a to občas i přes internet anonymní hodnocení) než učitelů (na vš se tomu orgánu, který občas přehnaně hodnotí své vyučující říká akademický senát pokud vím). !Student měl vždy jedno nezadatelné právo - na vzdělání a jednu neodmyslitelnou povinnost - učit se!!

3 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 510x
Čech tělem i duší

Seznam rubrik