Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Víkend

Přátelé, kamarádi, kolegové, prostě všichni. Po dlouhém uvažování, přemýšlení a zvažování jsem se rozhodl, že si založím svůj blog a občas zveřejním své myšlenky a názory. Netvrdím, že mám vždy pravdu. Ale snad žiji v demokratické zemi a právo na názor mám :-)

Včerejší odpoledne a večer jsem strávil v Praze, kde jsem společně se svou sestrou a „švagrem“ navštívil vinobraní na Míráku.

Přiznám se, že už to, že mají v Praze vinobraní mě celkem překvapilo. Ale proč ne? Lidé se mají scházet, bavit a smát. A tohle je jedna z příležitostí.

Po příjezdu na místo mě hned praští do očí politická agitace strany ANO. Musí se holt využít většího počtu lidí na jednom místě. My si toho však nevšímáme a hned se stavíme do fronty na burčák. Setra mi taktně naznačí, že švára si dá jeden kelímek a bude chtít jet domů. Říkám si: „Cože? On? Brňák? Moravák?“. No to ani náhodou. A už ho valíme před podium, kde hraje cimbálovka. Nevím jak na vás, ale já jak se něčeho dobrého napiji (myšleno alkoholického) a k tomu pěkně hrají, prostě tu hubu taky otevřu a zazpívám si. Vedle nás se postavil postarší pár a pán zpíval také. Jaké bylo překvapení když pronesl s pohledem na nás: „Jo s těma moravákama se paří …“. A já z Boleslavi. No, proč ne.

Po skončení programu jsem nelenil, koupil lahev vína a začal napájet švagra. Nechal se. A tak jsme vyrazili společně s ještě dalšími dvěma přáteli do středu velkoměsta. Příjemnou procházku jsme zakončili na náplavce, na lodi, u sklenic piva a dalších dobrých moků. Naskytl se nám krásný pohled na Pražský hrad a další dominanty naší stověžaté Prahy. Máme být na co hrdi.

A pak už přesun domů. Já tedy ke své sestře, kde mě čekalo v obýváku milé překvapení. Jejich nový člen rodiny, chameleon a cvrkající cvrčci.

Usínám s blaženým úsměvem, že večer a část noci byly prima.

V sobotu vyrážíme opět do centra. Tentokrát na výstavu fotografií „WORLD PRESS PHOTO“. Všem doporučuji. Je to v Karolinu a výstava končí 5. 10. 2014.

Opravdu jsem se u mnoha fotografií pozastavil a déle a rozjímal. Člověk si zde uvědomí, jak je život relativní a na co my si tady v Čechách vlastně stěžujeme. I já patřím bohužel do té škatulky lidí, která vede uspěchaný život. Většina z nás má skoro vše, co k životu potřebuje. A přesto si pořád na něco stěžujeme. A co hlavně? Málo se smějeme. Proč???

Smějme se, protože smích léčí.  

Autor: Petr Hurt | neděle 28.9.2014 11:26 | karma článku: 8,20 | přečteno: 302x
  • Další články autora

Petr Hurt

Opalování na Rhodosu a další prožitky z prázdnin

Trochu s odstupem času a po dlouhé době jsem se rozhodl napsat pár řádků o několika prožitcích během prázdnin. Ač tedy toto dlouhé volno již dávno nečerpám, ale zážitků je vždy spousta během těch dvou měsíců.

29.8.2023 v 16:12 | Karma: 11,33 | Přečteno: 335x | Diskuse| Cestování

Petr Hurt

Dvě rande pomohou

Tento název mi vnukl můj kmotr, s kterým jsem nedávno telefonicky hovořil, jak se má a zdali je v pořádku a zdráv. Je také od loňského roku vdovec. A on mi najednou sděluje, že měl jedno rande a čeká ho další.

12.3.2021 v 15:43 | Karma: 15,63 | Přečteno: 419x | Diskuse| Ostatní

Petr Hurt

Pro fanoušky, bez fanoušků

Přestávám se popravdě trochu orientovat v tom, co ve fotbale náš fanoušek vlastně chce. Bezpečnost a plný stadion? Nebo bordel a strach, jestli se někomu něco stane?

26.8.2019 v 13:22 | Karma: 10,24 | Přečteno: 309x | Diskuse| Sport

Petr Hurt

Zima jak v ruském filmu

Každý již alespoň jednou v životě toto přízvisko slyšel. To znamená, že pokud letíte v zimě do Ruska, říkáte si, jak to bude hrozné, že tam snad zmrznete.

12.3.2019 v 9:33 | Karma: 21,47 | Přečteno: 444x | Diskuse| Cestování

Petr Hurt

Na Staromáku jak na horách, jen bez sněhu

Chcete si udělat výlet do Prahy? No jasně, že jo. Praha je krásné město. Je zde spousta památek a pěkných míst, které stojí za to je navštívit.

10.12.2018 v 15:42 | Karma: 21,51 | Přečteno: 605x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 510x
Čech tělem i duší

Seznam rubrik